Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сіненко Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Сіненко Д. В. Визначення показника якості пілотування курсанта-льотчика при оцінці його навичок пілотування [Електронний ресурс] / Д. В. Сіненко // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2013. - Вип. 2. - С. 220-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2013_2_60
| 2. |
Сіненко Д. В. Експериментальне дослідження процесу набуття навичок пілотування курсантами-льотчиками [Електронний ресурс] / Д. В. Сіненко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 189-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_31 Проведено експериментальне науково-педагогічне дослідження процесу набуття курсантами-льотчиками навичок пілотування, перевірено ефективність методики їхньої оцінки під час виконання фігур пілотажу в процесі льотної підготовки.Проведено экспериментальное научно-педагогическое исследование процесса приобретения курсантами-летчиками навыков пилотирования, проверена эффективность методики их оценки при выполнении фигур пилотажа в процессе летной подготовки.An experimental scientific pedagogical study has been carried out of the process of gaining skills of piloting by cadet pilots, the efficiency of the evaluation methodology used while fulfilling flight manocuvres in the process of flight training has been verified.
| 3. |
Сіненко Д. В. Автоматизована система оцінки навичок пілотування [Електронний ресурс] / Д. В. Сіненко // Системи обробки інформації. - 2013. - Вип. 8. - С. 311-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2013_8_64 Розглянуто алгоритм комплексної, об'єктивної оцінки навичок пілотування, який дозволяє використовувати двобальну систему оцінки, що ставить більш жорсткі вимоги до льотної майстерності та найбільш повно відповідає інтересам забезпечення безпеки польотів. Автоматизацію контролю льотної підготовки забезпечує програма "Модель оцінки натренованості курсантів при виконанні фігур пілотажу", яка дозволить врахувати зовнішні та внутрішні фактори впливу на процес льотної підготовки.
| 4. |
Сіненко Д. В. Методики оцінки навичок пілотування курсантів-льотчиків: структура, цілі, завдання [Електронний ресурс] / Д. В. Сіненко, П. М. Онипченко, Ю. Г. Бусигін // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2010. - Вип. 4. - С. 257-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2010_4_58 На основі мети, завдань методики оцінки навичок пілотування курсантів-льотчиків в процесі льотної підготовки, загальнодидактичних та спеціальних принципів процесу льотного навчання сформульовано основні принципи даної методики, які дозволять льотно-інструкторському складу ефективно контролювати процес льотної підготовки та об'єктивно оцінювати навички пілотування курсантів-льотчиків.
| 5. |
Сіненко Д. В. Критерії оцінки льотної підготовки майбутнього льотчика [Електронний ресурс] / Д. В. Сіненко, Ю. Г. Бусигін // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2009. - Вип. 3. - С. 220-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2009_3_50 Розглянуто основні критерії оцінки льотної підготовки курсантів-льотчиків, такі як рівень літної підготовки, якість підготовки та надійність діяльності льотчика в польоті. Обгрунтовано необхідність знань командирами (інструкторами) рівня льотної підготовки кожного курсанта за основними критеріями її оцінки в усіх випадках, коли плануються польоти, що дозволяє попередити випуск в політ курсанта на виконання завдання за умов, до польотів у яких він не підготовлений. Розглянуто випадки, коли незнання командирами (інструкторами) рівня підготовленості курсанта до польоту призводили не тільки до невиконання польотного завдання, але й до льотних подій.
|
|
|